معرفی انتشارات

تأثیر تحولات اقتصاد جهانی بر عملکرد کسب‌و‌کارهای امروزی و در کنار آن، جهانی شدن، توسعه­ی فناوری و شفافیت انتقال اطلاعات و به دنبال آن مشتریان هوشیار تنوع الگوی کسب‎و‎کار و تشدید رقابت را در پی داشته است. در این فضای رقابتی، تلاش بنگاه‎­ها برای افزایش سهم بازار، تلاشی برای تسخیر قلب و روح و روان مشتریان بالقوه و بالفعل بوده است.
انتشارات آموخته در راستای تحولات و تشدید رقابت جهانی و فرهنگ مبتنی بر اختصاص بهینه­‎ی منابع محدود به منظور تامین حداکثر نیازها وظیفه­‎ی خود دانسته با انتشار تخصصی آموزه­‎های مکتوب دانش علمی و نوین مدیریت، گامی هر چند کوچک در جهت ارتقا و غنی­‎سازی این دانش در کشورمان بر دارد.
کمیته­‎ی راهبردی انتشارات در سال ۱۳۹۳ برنامه­ی راهبردی پنج ساله‎­ای تدوین نموده است که در آن ضمن پاسخ به نیازهای روز علمی کشور تلاش شده است فاصله­‎ی میان تولید دانش و انتقال آن به داخل کشور به حداقل ممکن کاهش یابد. از سوی دیگر در این برنامه، بومی‎­سازی و تولید دانش بومی به عنوان ظرفیتی بالقوه به صورت جدی مد نظر قرار گرفته است.
امید است تلاش مجموعه­‎ی انتشارات بتواند ضمن اقناع جامعه­‎ی علمی و دانشگاهی کشور، سهم به سزایی در توسعه و گسترش روزافزون دانش مدیریت در کشورمان داشته باشد و انتشارات در این راه دست تک‎­تک اساتید، صاحب‎نظران، علاقه‎مندان، دانشجویان، فعالین حوز‎‎ه‎­­ی کسب‌و‌کار، مدیران، کارشناسان و همه‎­ی افرادی را که به نحوی با حوز‎ه‎­ی مدیریت درگیر هستند به گرمی می‎فشارد.