نمایش دادن همه 7 نتیجه

چگونه هرچیزی را اندازه بگیریم؟

۱۱۸,۰۰۰ تومان
چیزهای به‌ظاهر نامشهود مانند کیفیت، اثربخشی تدریس، امنیت یا وجه‌ی عمومی برند را چطور می‌توان اندازه گرفت؟ اندازه‌گیری زمانی ضرورت دارد که تصمیم‌گیری را آسان کند. اگر باید تصمیم‌هایی بگیرید که عدم قطعیت و ریسک در پی دارد، قطعا به اندازه‌گیری نیاز دارید.

اقتصاد روایی

۸۴,۰۰۰ تومان
چگونه داستان‌های ویروسی، رخدادهای بزرگ اقتصادی را می‌سازند

مجموعه‌ی کتاب‌های محتوایی “جو پولیتزی”

۲۸۸,۰۰۰ تومان
این مجموعه شامل سه کتاب محتوایی اثر جو پولیتزی است:   خلق محتوا، خلق مشتری کارخانه‌ی محتوا قدرت محتوا  

خلق محتوا، خلق مشتری

۷۴,۰۰۰ تومان
پیام‌های تبلیغاتی سنتی در رسانه‌های چاپی، تلویزیون و اینترنت شبیه به فریاد زدن بر سر مخاطب هستند. این تبلیغات کم‌کم

قدرت محتوا

۱۱۶,۰۰۰ تومان
داستان تاثیرگذار، بازاریابی کمتر، مشتری بیشتر

هزینه‌ی نهایی صفر

۱۱۸,۰۰۰ تومان

طلوع اینترنت اشیا و همدارهای مشارکتی، افول سرمایه‌داری