برای موفقیت قربانی لازم نیست!

اکثر آدم‌ها گمان می‌کنند برای رسیدن به موفقیت تنها لازم است ساعت‌های بیشتری کار کنند، بیشتر عرق بریزند و حتی از خیلی از چیزهایی که برایشان مهم است بگذرند تا شاید بالاخره شود آنچه که باید بشود! گمان می‌کنند اینگونه به بهره‌وری بالایی می‌رسند! گمان باطلی که حتی اگر کارآمد هم باشد از آن‎ها یک فرد موفق با دنیایی از حسرت‌های کوچک و بزرگ می‌سازد.

اما چارلز دوهیگ نویسنده و خبرنگار آمریکایی و برنده جایزه پولیتزر، در کتاب باهوش‌تر سریع‌تر بهتر خط پررنگی بر این گمان باطل کشیده و راه رسیدن به بهره‌وری را درست و حسابی برایمان شرح داده است. از نظر او بهره‌وری به معنای ساعت‌های طولانی کار کردن و عرق ریختن بیشتر نیست. بلکه به معنی انجام کارهای مشخص برای رسیدن به هدفی معین بدون قربانی کردن هرچیز با اهمیتی‌ست.

حتما لازم نیست برای به دست آوردن چیزی، چیز دیگری را از دست داد!

اما چگونه باید این کار را انجام دهیم؟

باهوش‌تر سریع‌تر بهتر

نویسنده: چارلز دوهیگ

مترجم: حسین خدادادی

ناشر: آموخته

جواب این سوال را در کتاب  باهوش‌تر سریع‎تر بهتر می‏‌توانید بیابید. دوهینگ دراین کتاب با پرداختن به هشت ایده اساسی که هرکدام نقشی کلیدی در افزایش بهره‌وری دارند و همچنین با استفاده از داستان زندگی افراد موفق بهترین مسیر برای رسیدن به بهره‌وری در زندگی را به ما ارائه کرده است. تکیه او به مفاهیمی همچون تمرکز، انگیزه، هدف و… در هر کدام از فصل‌های این کتاب، نمایانگر اهمیت این هشت ایده برای رسیدن به موفقیت و بهره‌وری واقعی به بهترین شکل و در سریع‌ترین زمان است.

پس اگر تا به حال برایتان پیش آمده که درست زمانی که می‌خواهید پا در مسیر موفقیت بگذارید و سر بزنگاه انگیزه‌تان را از دست بدهید، و یا احساس کرده‌اید روز به روز از تصویر آرمانی که از خودتان ساخته‌اید دور می‌شوید، و یا حتی بارها و بارها برای رسیدن به هدفتان تلاش کرده اما موفق نشده‌ا‎ید، این کتاب احتمالا می‌تواند گره از مشکلاتتان باز کند.

باهوش‌تر سریع‎تر بهتر حاصل پژوهش‏‌های دوهینگ در زمینه ساز و کار بهره‌وری و نیز تلاش او برای کشف دلیل بهره‌وری بالاتر برخی افراد و شرکت‌ها نسبت به دیگران است. او تجربه‏‌هایش از به کارگیری این رهیافت‌‏ها را به عنوان نکته‌ای مثبت در پیوست انتهای کتاب در اختیار مخاطبینش قرار داده تا علاوه بر کمک به استفاده عملی از مطالب کتاب، به عنوان خلاصه کوتاهی برای ارجاعات مجدد به کتاب، به کار مخاطب بیاید.

شما پس از مطالعه این کتاب یاد می‌گیرید چگونه با تحمل فشار کمتر و بدون نادیده گرفتن مسائل مهم، کار و وظایف خود را با موفقیت انجام داده و همچنین به خوبی دستتان می‌آید که اگر بتوانید انگیزه بیشتری پیدا کنید، تمرکز بهتری داشته باشد، بهتر تعیین هدف کنید و تصمیم‌های بهتری بگیرید عمده مسیری را که به بهره‌وری بیشتر منجر می‌شود طی کرده‌اید.

منبع : مجله سی‌بوک

دسته بندی توسعه فردی
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

No products in the cart.

Return To Shop
ورود به سایت